....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Friday, July 22, 2011

.. WarKah UntuK Bakal SuaMi ..

   Menemui bakal suami saye yang saye tatau sape. Saye taip warkah ini khas utk kamu sayang. Saye tatau kamu sape . Saye tatau kamu di mana . Tapi tatkala kamu terbaca warkah ini, hati saye memang benarbenar untuk kamu . Sayang saye hanya utk kamu . 
Terharukan dapat bakal isteri macam saye nih ? bel0m apape da taip surat awalawal . hahahaa ~

Sayang ..
Saye tak minta apaapa cuma saye harap kamu dapat jadik imam ketika waktu kita s0lat berjemaah nanti . Kamu baca d0a, saye amin kan . Abes baca d0a, saye salam cium tangan kamu . Kita memg pasangan yang sweet kan sayang ? hehehee..

Lagi .. takkan nak biakan saye masak s0wangs0wang kat dap0r sayang ? 0kehh .. saye masak, kamu t0l0ng siapkan bahanbahannye ye ? alaa.. p0t0ng bawang sampai naness ! ciann kamu .. takpetakpe, takyah p0t0ng lagi janji kamu d0k dap0r sambil teman saye masak eyh ~
Kita memg pasangan yang c0meiy kan sayang ? hehehee.. 

uhukk ! uhukk ! saye bat0ok .. rase macam nak demam. Kamu t0l0ng masak kan bubur untuk saye. erk ! masenn.. tapi, sebab kamu yang masak ..masinmasin p0n sedap awak ! Saye makan ubat sebab kamu yang pujuk . Alaaa . . kamu lak demam garagara jangkit saye ? bia saye jaga kamu pulak eyh ! Kita memg pasangan yang sehati sejiwa kan sayang ? hehehee..

Sebenarnya banyak lagi perkara yang saye nak luahkan dalam surat nie pada kamu . Tapi cukup lah setakat nih saje . Yang selebihnya bia masa kita da bersama nanti. Baru lah Suprise kan sayang !
Saye harap .. kamu jaga diri kamu di luar sana ! Jangan gatalgatal dengan perempuan yang macammacam . Ingat tau, kamu milik saye ! Tulang rusuk saye ada pada kamu. Saye setia menanti kemunculan kamu dalam hid0p saye. 

Di saat kamu masuk meminang nanti, pasti jawapan saye ade lah senyap ! (Yela..0rang kata perempuan kal0o senyap tande setuju kan?)hihii..
Di saat kita da selamat diijabkabulkan. . ketahui lah, bermula dari hari berbahagia itu . Kamu lah suami dunia akhirat saye. Saye Sayang Kamu selamanya ! M0ga kita dikurniakan zuriatzuriat yang s0leh dan s0lehah . amin yarabbalalamin ~

                      Yang Tulus Menyayangimu,
                          Bakal isteri mu.

2 comments:

  1. ingat kawen jek dlm kpale otak ko kann. 2la memg dah xder keje sgt la tuu. hehe

    ReplyDelete
  2. yang penting..warkah tu bukan utk kau ! ! harharhar ...

    ReplyDelete