....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Thursday, July 21, 2011

S0reDeThr0at !

0oh0k ! 0oh0kh0ok ! 0o0oh0kh0okk !
Hape ? ?
0whh.. bukan bunyik ayam berk0k0k ! Apetahlagi bunyik anjing meng0ngg0ng ! ( takpandai nak eja.)
Itu hanya drama dari aku yang sedang bat0okbat0ok !
Sejak bile ? ?
Start dari aku telan ramb0tan aritu diikuti dengan durian dan kemudiannya manggis ! santek sangat menu aku kan ?
Yang bag0snya aku ..
Siang --> Puasa !
Malam --> Hentam segala rasa !
Siang --> Badan ringan sentiasa !
Malam --> Badan berat macam ular sawa !
Sekarang tekak da mule tak cedap . .
Pasnie mesti temperature mule mencanak. .
Pastu cecema pul0ok !
Dah la aku nie Ratu Penak0t Segala Ubat !

* takde sape nak pakse aku makan ubat .. hahaii~
 

No comments:

Post a Comment