....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Monday, July 25, 2011

MC aku arinie.

Pagi yang indah . . . . . . . .
itup0n sebab arinie dapat MC .. tapi badan still tak bape nak sihat lagi.
Tengahtengah malam tadi mintak t0l0ng wawa bawakkan pegi h0spital sebab memang bet0olbet0ol tak larat dah .
Temperature : 37.8 darjah celcius
BP : 134/68 mmhg
P : 122 bpm
diagn0sis : acute pharingitis 
Selalu aku yang rawat 0rang . Arinie aku plak yang kena rawat . Segan d0k ! Hampirhampir nak kene tahan wad tapi aku yang taknak ! hahaai..
Ubat macam taknak sebak0l plak die bagi kannn.. 
Da la aku nih penak0ot makan ubat !.. ad0ilahaa~
kal0o la b0leh mas0k kan ubat ter0s ke pew0t tanpa melalu tekak nih..h0oh0o..b0leh kehh ?
dah . nak rehat lagi . papai .

No comments:

Post a Comment