....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Thursday, July 21, 2011

Majlis Kawen Aku ? ?

0ffday arinie . Meeting p0n arinie . Nak p Ayer Hitam p0n arinie . Keputusan : P0nteng meeting ! P Ayer Hitam lagi penting ! sangat bag0s wat jahat kann~

Pening . . Sangatnye pening ! !
Bayangkan lah, lagi 4 bulan lagi majlis. . tapi banyak lagi yang tak ready lagi.
Arinie p Ayer Hitam. . ushar barang2 kat sane. N0t bad la. .
paling rambang mata teng0k bebear2 kat sane ! had0oii !
0keh . . 
  • Baju2 bersanding 
  • Pelamin + Andaman
  • Balai
  • Kad Jemputan
  • G0odies Bag
  • Hantaranhantaran    
Arinie dapat setel kan bahanbahan utk G0odies bag jeh ! Design utk banner tak setel lagi. . Kusut kepala aku !
4 bulan dengar je mcm lama lagi. . pejamcelikpejamcelik tuptup dah majlis nya ! 
Hahahahaa.. k la.. nak pikir design utk banner nanti ! papaii.. 

p/s : Susah kan jadik wedding planner secara tak langs0ng nih ? Kakak aku yg nak kawen. . tapi aku yg t0l0ng pening kan utk dia ! hahahaa.. xpe2.. wat pengalaman ! pasnie da senang..kih3~ jemp0ot la datang kakak aku kawen ! 26 N0vember 2011. 
                  Adi0o0os !                                        

No comments:

Post a Comment