....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Saturday, July 9, 2011

Berubah N0ra Elena

Sekali lagi..perasaan itu datang kembali. Gara-gara teng0k siri2 cerita N0ra Elena. Bukan sebab aku sangat5 menghayati cerita tu, letakkan diri aku di tempat N0ra Elena tapii..sebab aku pernah lalui ape yg N0ra Elena tu lalui. 
Mcmne perasaan diri yg cuba utk membuktikan diri ini xbersalah..menghadapi perasaan cemburu buta..pikir yg bukan2..tuduh menuduh..yang akhirnya..gad0o..dan gad0oo..dan gad0oo lagi..hingga berpisah kesudahannya~ T.T

Dua tah0n..da lama semua tu berlalu. Aku tatau kenapa aku masih xbleh lupakan dia. kenapaa?? sedangkan dia da bahagia bersama isteri dan anaknye! sedangkan akuu...???
Masih dibelenggui dgn perasaan ini..hati aku, masih utk dia. jiwa aku, masih utk dia. 

Aku rindukan dia..
Susah senang..dia bersama aku.
Gelak tawa..dia bersama aku.
Sentiasa berikan aku semangat dikala aku lemah.
Kami terpisah..
kerana keeg0an masing2..
sedangkan kami saling sayang menyayangi..
Aku benci diaa!! aku benci diaa!!
Aku benci dia kerana aku sayangkan diaa! T.T
Kerana dia..hati aku terlalu keras utk terima lelaki laen.
Abang Ayang
da lama xseb0t panggilan tu..T.T

p/s: sangat rugi rasanye menangis kerana 0rang ini.

No comments:

Post a Comment