....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Friday, July 22, 2011

kring ! kring ! kring !

Hidup sekarang sangat lah tenang ! Sangat5 tenang..sampaikan bape kali nset aku berbunyi p0n aku b0leh kire. Kadangkadang satu hari suntuk takde bunyi langs0ng. Kadangkadang lagi..ade lah sesuatu yang pelik apabila nset aku berbunyi riang ! ahahahaa ..
kadangkadang b0san gak nset nih senyap jeh . tapi bila nset nih bising krn 0rang yang bukanbukan, rimas nye aku !
Aku rindu gak . Rindu ad 0rang ambik berat pasalnye aku .
Rindu ada 0rang risaukan aku . Rindu ada 0rang rindu kan aku .
Bukan takde 0rang0rang nye. Adee.. Tapi aku yang t0lak di0rang. Aku yang malas layan di0rang . Aku yang keje marah di0rang . Lastlast takde sape mesej aku. c0l aku. 
Tenang.
tapi b0san .
Tak kisah .
Tapi rindu rase nye .
Apa yang aku nak ?
Aku p0n tatau . .
Sangat keras nye hati aku ? Ntah sape yang b0leh lent0rkan . 

No comments:

Post a Comment