....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Friday, July 15, 2011

Kawan sukasuka



Tergerak hati nak menyinggah kat cnie.. Untuk ape lagi? Meluahkan perasaan la..
Ntahla.. sangat5 xfaham dgn sikap sese0rang ini. Di saat aku sambil lewa, dia mengambil berat tentang aku. Di saat aku mengambil berat, dia pula berlaku sambil lewa. Di saat aku tak ambik kesah tentang kehadiran die dalam hid0p aku, die muncul wat aku rasa gembira. Di saat rasa gembira mula berputik dengan kehadiran die, die senyap hilang ntah ke mana.
Macam tu la kitarannya.
Membuatkan aku keliru. Aku cuba berhenti berfikir tentang die. Tapi tatkala ingatan aku kian pudar, pasti die muncul kembali menggugat ingatan aku. Apa la yg perlu aku wat lagi? Kehadiran die sering membuatkan aku tak menentu. Seringkali aku berpurapura b0leh ter0skan hid0p tanpa fikirkan die..tapi hanya siasia!
Mungkin kerana die je yang berjaya wat kan aku lupekan teman lama.
M0ga aku diberikan kekuatan untuk menghadapi semua ini. Aku tahu Allah S.w.t sentiasa memberikan yg terbaek utk insannya. Dia Maha Mendengar ! J0d0h dan Maut ketentuanNya!
Aku masih keliru dengan perasaan aku.
Aku tau..aku bukan sayang die, aku cuma suka die kerana die leh wat aku gembira.
Tapi hanya gembira. Die bukan teman susah senang aku. Die bukan teman suka duka aku. Ya! Baru aku sedar...kami hanya kawan suka2! ! 
hahahaa..perlu terima hakikat ini ! !

n0ta : perjalanan hid0p masih ja0o..macammacam lagi yg perlu aku tempuh! ^.^v



1 comment: