....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Wednesday, January 18, 2012

Terima.Kaseh

" Asyik demam jeh. Antibody xkuat. Tu lah, mesti tak habiskan antibiotik."
" Susah sangat nak makan ubat ! Nama je 'nurse'! "

Malas nak cakap apa dah. Saya tak pernah mengalu-ngalukan kedatangan demam ni. Allah s.w.t nak bagi, saya terima. Bagi yang tak reti nak faham, satu hari lu da kena..baru lu faham. Atleast saya berusaha untuk habiskan kerja saya setakat yang saya mampu. Ikot kejam saya. Saya tinggalkan kerja saya, minta MC, balek rumah, tido!
Kadang-kadang orang yang kita rasa musuh tu la sebenarnya kawan.

Terima kasih kamu. Tuhan pasti balas budi baek kamu. ^.^




No comments:

Post a Comment