....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Saturday, January 14, 2012

best jadi aku.

Petang. Macam biasa waktu untuk layan kerenah anak-anak dan suami. 'Tea Time' bermenukan pisang g0reng dan teh panas. Tiada apa yang lagi membahagiakan selain dari bersantai rehat bersama-sama insan tersayang. Berhenti.' Cepuusss !' Hilang awan angan-angan aku.
Okay. Berhenti berangan, kembali ke realiti. Oh, realiti aku.

Keje
Makan
Tidur

Itu yang paling asas setiap hari. Yang penting solat sudah tentu satu kewajiban. Oh ya, lupa lagi seperkara.

Online.

Aku dah cuba memeriahkan hari aku. Merubah rutin harian aku. Memang berubah. Cuma bezanya susunan rutinnya saja.

Makan
Tidur
Keje
Online

Esoknya.
Tidur
Keje
Makan
Online

Lusanya.
Online
Keje
Makan
Tidur

Hari berikutnya.
Tidur
Makan
Tidur
Makan

Kenapa takde kerja? '0ffday' lah. Tiap-tiap hari kerja gugur rambut aku.

Oh, dan kenapa rutin je yang bertukar? Sebab aku kerja syif. haha.
Motif 'post' aku hari ini adalah ..






Eh, blog aku. Suka hati aku lah.
Motif mak tif.
Emo lak tiba-tiba.
whatdehal? ( jangan tiru ayat tak senonoh ini )
0kebai.
Malam ini aku kerja syif malam.

Okebai lagi sekali.

No comments:

Post a Comment