....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Sunday, January 22, 2012

S.A

Dia ada sesuatu.
Sesuatu yang tidak ada pada yang lain.
Istimewa.
Nakal.
Tapi matang.
Pandai berjenaka.
Tapi berbatas.
Ringkas.
Tapi tetap tersendiri.
Setiap perlakuannya.
Pasti berlandaskan syariat Islam.
Ya Allah.
Sesungguhnya dia istimewa di mata ku.
Sesungguhnya dia adalah sesuatu di hati ku.
Sesuatu yang tak dapat ku ungkapkan.
Namun aku tahu.
Untuk memilikinya sesuatu yang di luar batas kemampuan ku.
Izinkan aku melihatnya.
Meskipun dari jauh.
Izinkan aku menyimpan sedikit perasaan untuknya.
Meskipun hanya aku saja yang tahu.
Izinkan aku jadikannya sumber inspirasiku.
Senyuman nya.
MasyaAllah ~

No comments:

Post a Comment