....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Tuesday, November 30, 2010

KHAS UNTUK LU DER!!



Kata 0rang, " Cakap Siang Pandang2, Cakap Malam Dengar2 ". Awal2 pagi bang0n ter0s terpikir tentang hal nie. Memang sp0il m0od t0l! Selama nie kal0 aku dengar apape p0n, aku pekakkan telinga, aku tut0p mul0t, aku ikat jari xmenaip, malas nak pk weiy ttg d0wg2 tuh. 

Sabar aku da sampai takat tepu da der! Cuk0p la mul0t lu yg lancang tuh..xperlu tambah d0sa dengan jari jemari lu tu pulak. Entry wa kali ini khas utk lu der! Lu tak bace ke..lu bace ke..ada 0rg bacekan utk lu ke..lu bacekan utk 0rg ke..wa xkesah la der! ( Bila aku da mas0k stage wa lu wa lu nie..k0wg pk la sndiri tahap kemarahan aku mcm ne! )

Wa ad kac0 hid0p lu ke der? Takde kan? Wa ad kac0 hid0p kawan lu ke der?? Takde jugak kan?? S0 whatta hell lu der! Past is past 0keyh..lu punye hal, lu punye pasal! jangan nk kaitkan lagi wa dgn kawan lu tbe2! DIULANGI..JANGAN KAITKAN WA DENGAN KAWAN LU!!! It's 0ver 0keyh!!! 0VERRR!!! Lu ingat wa suke?? Lu ingat wa hepi??? lu pikir baran lu je...lu pk wa diam2 wa xleh nk baran la!

Apehal...wa rasa lu xkan pelik mcmne wa bleh tau? lu nak pk wa ngintai2 lu jgk laa...blah la weiy!! wa lagi byk keje nak wat dr ngintai2 lu der! bajet mcm artis la kunun...ceit!! 

Wa mls nk taip2 lebey2..Entry ttg lu nie bet0l mencemarkan bl0g wa la der! Awas..jangan sangka air yg tenang xde buaya! Jangan sangka wa yg senyap xleh melet0p! Wa tau lu kreatif..tp t0l0ng st0p reka cerita2 yg menusuk kalbu yek! n ingat..ape p0n hal lu, JANGAN KAITKAN WA DGN KAWAN LU LAGI FAHAM?!!! Wa da lama xde kaitan dgn sume2 tuh! sick wif all 0f dis!

Wa bahagia dengan hid0p wa skrg.. lu just shut up!! pergi ja02 0keyh..

N0ta lutut : Um0r da tua..Pangai p0n tua la cket der! Jangan pk lu s0rg je yg d0k kat dunia nie der!

* Minta maaf! Memg sengaje guna bahasa kasar. Memang sengaje wat terasa hati. da lama pendam. bila diam, 0rang makin melampau lak.  

2 comments:

  1. wa tau lu tujukan kat sape ni der. memang bagusss!

    ReplyDelete
  2. tau xkesah! baru cket tgk wa panas..l0m cecah 100 darjah celcius lg tuh...

    ReplyDelete