....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Wednesday, November 10, 2010

0keyhhh!!

0keyh..Aku ngaku, aku masih sayangkan dia! ( AKU MEMANG GILA! )
Fine..Aku ngaku, aku masih ingatkan dia! ( AKU MEMANG GILA KUASE DUA! )
Sungguh..Aku ngaku aku masih rindukan dia! ( SAH AKU GILA TAHAP KR0NIK!)
Walauu...??? 
Walau aku tau dia da BERKAHWIN??
Walau aku tau dia da BERISTERI??
Walau aku tau dia da BERANAK SATU??
s0 what??
Semua tuh perasaan aku je k0wt. S0al hati dan perasaan mane leh tipu! mane leh nak halang! mane leh nak tepis! Cinta Pertama mana mungkin b0leh lupe..(jiwang karat sangat!)
Bukan aku ganggu hidup dia dan keluarga dia p0n kan. Dia da bahagia dgn bini n anak dia. Takkan aku nak mengam0k sakan,,simbah asid,simbah cuka getah! Terpampang muke aku kat muka depan METRO p0se pakai unif0rm! " Nurse simbah asid kerana patah hati " Memang giler!
0keyh..
Aku sayang dia..tapi aku tak ganggu hid0p dia. Itu Bag0s!!
Aku Ingat dia..tapi n0.ph0ne die p0n aku da lupe sebenarnye! Petande Baek!!
Aku rindu dia..tapi aku tau aku rindukan mak aku lebih dr aku rindu kan die. Penafian yg Terbaek!!!
Ape masalahnye skrg??
Aku takleh lupekan die 0keyh~
Aku takleh time 0rg laen sbb aku takleh lupekan die 0keyh~
0keyh..0keyhh..0keyhhh!!

*Di sudut laen hati p0sitif aku berkata : " Bahagialah dgn kebahagiaan yg dia telah miliki biarp0n bukan bersama kamu. Kerana kebahagiaan yang bakal kamu miliki bukanlah dari dia tetapi dari insan yg bergelar ntah siapa. Itu janji dariNya "

No comments:

Post a Comment