....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Sunday, November 28, 2010

AWAS ANJING GARANG!!

Bila da uj0ng2 bulan nih..ini lah penyaket aku! Keje nak ngam0k xtentu pasal! keje nak maj0k tatau sebab musabab! keje nak hangin satu badan xtentu hala! Masalah bet0l! Swing sane..swing sinie!
Ape?? ingat aku nak sangat ke dilahirkan begini?? Penyaket nie memang xde ubat. Bila time penyaket nie nak dtg memg aku da bleh bau lah! Jangan le sape2 dtg dkt..ade yg kena tempias karang.
Awal2 aku da letak signb0ard! " AWAS ANJING GARANG! " Perghhhh..si0t xsi0t punye signb0ard! pedulik ape aku. da tuh, kal0 aku letak signb0ard " AWAS SHA GARANG!! " alahai..geli je pulak bunyiknye! lagi ramai 0rg nk dekat ade le.
Dah tuu..kal0 da nampak aku diam je xbercakap,jgn gedik2 nak paksa aku cakap! Kal0 kena pelempang jgn nak nanes..aku diam tu tandanye aku nak bermeditasi! Meditasi tu minatang ape?? kata nama lain..nak bertafakur. Time2 mcm nie..memg setan2 bergendang gendut kat telinga aku..siap wat unggun api lagi! Biase laa..nama p0n Setan, keje nak mengapi2kan manusia supaya marah! Bertafakur tu je la yg watkan aku rs lebih tenang. 

n0ta lutut: Aku nie ayat je kasar! Bunyik je ganas! Padahal..kal0 da xtahan nak marah..merengek2 last2 menangis jgk..!! 

No comments:

Post a Comment