....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Sunday, October 24, 2010

Aku Berd0sa!!!

Aku nak menangis! Aku nak menangis!! Aku nak menangisss!!!! 
Arghhhhh!!! 
Tapi kenapa air mata nie xnak kua??? Da abes ke air mata aku nie?? Dulu banyak gak nangis..tapi mcm xpernah abes. Sekarang nie nak nangis p0n takleh..padahal da lama x menangis,berendam air mata jeh! 
Aku perlukan bahu! Bahu utk aku tumpang tumpahkan air mata aku nih! 
Aku perlukan tubuh! Tubuh yg sudi mendakap aku tatkala menangis tersedu-sedu! 
Aku perlukan tangan! Tangan yg menyapu air mata aku dari ter0s menitiskan air mata! 
Aku perlukan kata-kata! Kata-kata yg memberikan aku kekuatan, menyuntik semangat, menyedarkan aku utk ter0s tabah menghadapi 0nak duri dlm kehidupan ini!
Terbit air mata aku..tapi tak jat0h ke pipi..hanya berendam di k0lam mata~
Hati kecil asyik berkata..kenapa hid0p ini susah?? kenapa hid0p ini menyeksa kan?? 
Berd0sanya aku mempers0alkan kerja Allah swt. Berd0sanya aku sebagai hamba yg xreti bersyuk0r!!! Tak terhitung d0sa aku!! Sedangkan masih ramai lagi yg tidak bernasib baek di luar sane! Astaghfirullah al azimmm...!!!
Aku sedar semua tuh..tapi aku masih mempertikaikan lagi semuanya! Naifnya hambamu ini ya Allah~


No comments:

Post a Comment