....iNi SaYe ! ....

My photo
Berdiam itu lebih baek dari berkata-kata | Menulis itu lebih baek dari bercerita | Beribu kata,Beribu Bahasa | dari satu hati satu jiwa..

Pages

Friday, June 21, 2013

semalam hari aku.

dah lame tak mengupdate. semalam bufday aku. wah! selamat hari lahir untuk aku. 24 sudah. well, terima kasih pada sume yang wish. dan terima kasih pd yg betol2 ingat bufday tanpa mengharapkan reminder dr fesbuk. tak sambut pon takpe. tak de kek pon takpe. doa dah memadai. hah. mengimbau balek 5 tahun yg lalu. waktu masih belasan tahun. jiwa remaja. panas baran. pantang tak dapat apa yg nak, aku memberontak. kuat merajuk. degil. nakal tak sudah. anak2 buah paling gerun dgn aku. kalau nakal sebut je name chiqcha, walau aku kt jb dowg kat kampong dowg tetap takot. mau tak takot. asal marah angkat tangan. bergadoh bertumbuk dgn anak buah yg bru berumur 7 tahun? ade aku kisah? (oke aku kalah -.-') hahah.. dah masok 20an nie otomatik mcm laen. mungkin sebab da masok golongan belia kot. panas memg ada tapi baran tak dah. jenis panas dalam, tapi simpan. (bahaye) bila memberontak+merajuk aku combine kan 2 in 1 dlm keadaan yg aku lbh sukemendiamkan diri. plg ketara bila anak2 buah aku dah tak takot pd aku lagi. dah takde angkat2 tangan lagi. ntah, rase mcm tak sampai hati. rase mcm sayang je kat dowang walau nakal nauuuzuuubillahhhh!! happy bile aku balek kmpg je dowang akan berlari peluk aku. wah..sangat rase disayangi! mungkinkah naluri keibuan aku dah tumbuh? haha..geli! well.. mgkin degil aku je tak berubah lagi. nakal aku masih banyak lagi. sikap keanak2an aku masih 80% lagi. pergh! kemon laa...u olready 24th y/o la habsah! mak kata risau nak bagi aku kawen. risau aku buli husband aku. risau aku nie terkejal gilagila sangat. mak kata kene cari husband yg gilagila mcm aku. kena lah aku survey kat hospital tampoi nanti. hahaha.. mak harap kalau aku kawen mungkin pangai gilagila aku berkurangan. mak. kalau takde mulut kecit nie yang potpetpotpet tak benti2 bile balek kmpg, sape lagi? kalau takde suare nie yg suke gelak kuat2 kat rumah, sape lagi? kalau takde budak nie nak merengek mintak itu ini sape lg. kalau takde budak nie yg suke buat gedikgedik sape lagi. nanti mak jgk yg rindu kan.. takpe mak.. In syaa Allah, ada yg sudi terima anak mak yg paling nakal nie seadanya satu hari nanti. jangan risau sangat. terima kaseh sebab lahirkan owg. sayanggg makk!!

No comments:

Post a Comment